torsdag 13 februari 2014

Alla hjärtans dag.

Glad alla hjärtans dag!
Igår hände det jag väntat på väldigt länge nu, jag köpte en Blå aster kopp för ett hyffsat bra pris. Jag har länge velat ha blå aster koppar men de har alltid varit så sjukt dyra. Nog för att jag älskar koppar, men det betyder inte att jag är villig att betala vad som helst för dem. Det är trots allt inte gjorda av sten, de är väldigt lätt att de kan gå sönder om man råkar stöta i dem eller lyckas tappad dem och då vill jag inte känna att jag betalat en förmögenhet för dem. Dessvärre är det bara en kopp jag har fått tag på, så behöver få tag i ett fat till den, men det skall förhoppningsvis inte vara allt för svårt.

Idag så skall jag iväg och träffa min syster, systerdotter och hennes man. De bor i Borås och är bara här på besök i en vecka , så det gäller att passa på!

Skall passa på att visa er en av mina tekoppar Nippon heter den och är formgiven av Bibi Bregers.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar