torsdag 3 april 2014

Telefonhylla.

Jag har varit så sugen på att köpa en telefonhylla väldigt länge, egentligen har jag ingen plats alls att ha den på, men jag brukar alltid lösa sådant. Jag kan komma på en sak som jag verkligen vill ha och har väldigt svårt för att släppa det om jag väl kommit på att jag vill ha det. Fick tag på en på tradera för någon vecka sedan som jag är väldigt nöjd med så nu måste jag bara hitta en plats för den.
Jag längtar även så obeskrivligt mycket efter ett större kök med retrostuk på, jag gillar att laga mat och baka men det är så svårt när man har ett så litet kök, men det är inte många år kvar innan vi flyttar till något större, skulle vilja få ha ett rum där jag kan ha en symaskin eftersom jag väldigt gärna skulle vilja lära mig sy.
Här har ni i alla fall en liten bild på telefonhyllan.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar