måndag 14 april 2014

Polkagris

Känner mig som en riktig polkagris i denna vintageblåsa. Jag fick även reda på att jag klarade tentan som vi skrev för några veckor sedan, känns så otroligt skönt att kunna släppa den. Vi är lediga fram tills att vi åker till England den 28 April. Det känns väldigt skönt att kunna ta vara på tiden och umgås med sina nära och kära. Jag är ju en riktig hemma person, jag gillar att vara på semester en vecka men tycker det är riktigt skönt när man kommer hem. Nu skall vi ju däremot vara borta en hel månad, vilket är helt nytt. Jag ser däremot väldigt mycket fram emot det. Kolla vintagebutiker och äntligen få åka till London. Jag laddar med att se brittiska filmer och övar på min British accent och dricker massa te. Ska visa er telefonhyllan imorgon 
som äntligen kommit upp på väggen
See you later Alligator!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar